Παρόμοια θέματα
Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
+13
kokosimos
Narkissa Witch
kostikas26
kiaskia
petra_
rokas
wind
thalassa
pandora
irida
erion5
Aptyxeiotos
xrisimo kouneli
17 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Μερικές παραθέσεις από τη χτεσινή συνάντηση Διαμαντοπουλου και μαθητών και μερικές γενικότερα μαθητών. Κάποιες με βάζουν σε σκέψη και με κάποιες γελάω! Ισως σημαντική είναι η θέση μαθητών για το κάπνισμα και αστεία για το βάψιμο των σχολείων.
Γενικά εδώ, κάθε ανθρωπος βαριέται τη ρουτίνα. Γιατί άραγε βαριούνται να πάνε στο σχολείο αναρωτιέμε. Γιατί δεν έχουν ενδιαφέρον τα μαθήματα και τους πρίζουν οι καθηγητές; Έχω μια εντύπωση πως απλά προτειμάν να περνάνε καλά ανεξαρτήτου ποιότητας μαθήματος. Ακόμα και αν το μάθημα ήταν το τελειότερο (ειναι μια, μονο μια, ονειρεμενη ουτοπια) πάλι θα βαριόταν πολλοί μαθητές...
Ποτέ δε φταίμε εμείς που τα κάναμε πουτάνα εν ώρα μαθήματος, που κάναμε κοπάνες, που διαβάζαμε όταν μας τη βαρούσε, ακόμα και όταν το μάθημα ήταν πραγματικά καλο.
Σωστό και επαυξάνω, όμως εδώ δεν είναι μόνο το σχολείο υπευθυνό, ο βασικός δάκτυλος είναι οι γονείς!
Οταν λέμε να ζησουμε την εφηβεία εννοούμε να πάμε στα εργαστηρια; Τα εργαστηρια αναμφησβητιτα είναι ένα ενδιαφέρον μέρος της εκπαιδευσης. Αυτό που αναρωτιέμε όμως εδώ, είναι από που μπορούμε να αφαιρέσουμε κονδυλια για να προσθέσουμε στα σχολεία. Εύκολες και πρόχειρες απαντήσεις υπάρχουν. Πρακτικές και σωστές υπάρχουν; Και ποιες οι συνέπειες;
Εδω σηκώσαν το χέρι πως θέλουν....
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Φυσικά και θέλουν.. μια δυο φορές, μετα θα γκρινιάζουν (οπως και εμεις) για καταναγκαστικα έργα! Ξεχάσανε πως η καθαριότητα είναι καθημερινό θέμα και το βάψιμο τουλάχιστον ετήσιο. Ούτε το ένα είναι εύκολο ούτε το άλλο και ουδένα δεν είναι παιχνίδι. Τη διακόσμηση τη δέχομαι, αλλά είναι κάτι που θα γίνει μια φορά. Και αναρωτιέμε τι θα γίνει όταν λαλισουν 20 κοκοροι και κοτες για το πως θα γινει η διακόσμηση;
Χάθηκε η εμπιστοσυνη και μάθαμε πως πετάνε πέτρες! Μηπως τα θέλουμε όλα δικά μας;
Ενδιαφέρουσα προτροπή θα έλεγα. Τι εννοεί να συμμετέχει; Να είναι εκεί την ώρα που γίνεται ή να κάνει σταυρό και να λέει; Γιατί έχω την εντύπωση πως οι περισσότεροι θα ενδιαφέρονται να μην είναι εκεί τη συγκεκριμένη ωρα!
Να επιτρέψουμε και το αλκόολ και τα ναρκωτικά αν αυτά επιτρέπονται από γονείς; Η μηπως να εφαρμόσουμε τον νόμο που την πατάνε οι γονείς για πράξεις των παιδίων τους. "Σε άφησε ο γονέας; 1000 ευρο πρόστιμο κύριε που αφήνεις το παιδί σου να καπνίζει ενώ είναι παρανομό για κάτω των 18"
αυτά ανάμεσα σε άλλες πολλές σκέψεις...
(πιστευω θα έχει ενδιαφέρον αν παραμείνει σε πολιτισμένο επίπεδο)
16χρονη μαθήτρια έγραψε:Σχεδόν τα περισσότερα παιδιά που ξέρω λένε κάθε ημέρα ότι βαριούνται να πάνε στο σχολείο τους
Γενικά εδώ, κάθε ανθρωπος βαριέται τη ρουτίνα. Γιατί άραγε βαριούνται να πάνε στο σχολείο αναρωτιέμε. Γιατί δεν έχουν ενδιαφέρον τα μαθήματα και τους πρίζουν οι καθηγητές; Έχω μια εντύπωση πως απλά προτειμάν να περνάνε καλά ανεξαρτήτου ποιότητας μαθήματος. Ακόμα και αν το μάθημα ήταν το τελειότερο (ειναι μια, μονο μια, ονειρεμενη ουτοπια) πάλι θα βαριόταν πολλοί μαθητές...
Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουμε κάπου όπου υπάρχει γνώση και να λέμε ότι βαριόμαστε. Δεν φταίμε όμως εμείς γι΄ αυτό
Ποτέ δε φταίμε εμείς που τα κάναμε πουτάνα εν ώρα μαθήματος, που κάναμε κοπάνες, που διαβάζαμε όταν μας τη βαρούσε, ακόμα και όταν το μάθημα ήταν πραγματικά καλο.
Μας μαθαίνουν ότι πρέπει να μας ενδιαφέρει να παίρνουμε καλούς βαθμούς, ενώ εμείς θέλουμε να αποκτήσουμε αγάπη για τη γνώση
Σωστό και επαυξάνω, όμως εδώ δεν είναι μόνο το σχολείο υπευθυνό, ο βασικός δάκτυλος είναι οι γονείς!
Το σχολείο μάς μαθαίνει μόνο να παπαγαλίζουμε. Δεν μπορεί κάποιος που αποφασίζει να γίνει βιολόγος να μην έχει μπει ποτέ σε εργαστήριο. Τα βιβλία που έχουμε έχουν πολλές λεπτομέρειες και λίγη ουσία. Θέλουμε να ζήσουμε και την εφηβεία μας
Οταν λέμε να ζησουμε την εφηβεία εννοούμε να πάμε στα εργαστηρια; Τα εργαστηρια αναμφησβητιτα είναι ένα ενδιαφέρον μέρος της εκπαιδευσης. Αυτό που αναρωτιέμε όμως εδώ, είναι από που μπορούμε να αφαιρέσουμε κονδυλια για να προσθέσουμε στα σχολεία. Εύκολες και πρόχειρες απαντήσεις υπάρχουν. Πρακτικές και σωστές υπάρχουν; Και ποιες οι συνέπειες;
Διαμαντοπουλου έγραψε:Δηλαδή,αν σας έλεγαν αύριο να βάψετε μόνοι σας τις αίθουσες διδασκαλίας σας ή να καθαρίσετε και να διακοσμήσετε χώρους,θα το θέλατε;
Εδω σηκώσαν το χέρι πως θέλουν....
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Φυσικά και θέλουν.. μια δυο φορές, μετα θα γκρινιάζουν (οπως και εμεις) για καταναγκαστικα έργα! Ξεχάσανε πως η καθαριότητα είναι καθημερινό θέμα και το βάψιμο τουλάχιστον ετήσιο. Ούτε το ένα είναι εύκολο ούτε το άλλο και ουδένα δεν είναι παιχνίδι. Τη διακόσμηση τη δέχομαι, αλλά είναι κάτι που θα γίνει μια φορά. Και αναρωτιέμε τι θα γίνει όταν λαλισουν 20 κοκοροι και κοτες για το πως θα γινει η διακόσμηση;
Ήταν μια από τις τελευταίες ερωτήσεις. Μου είπαν ότι η αστυνομία είναι για να μας προστατεύει και πέρυσι χάσαμε την εμπιστοσύνη μας. Αυτή την εμπιστοσύνη τη χτίζουμε μέρα με τη μέρα. Δεν έχουμε το δικαίωμα αυτά τα παιδιά να βγαίνουν στην κοινωνία χωρίς εμπιστοσύνη στη δημοκρατία και τους θεσμούς
Χάθηκε η εμπιστοσυνη και μάθαμε πως πετάνε πέτρες! Μηπως τα θέλουμε όλα δικά μας;
Διαμαντοπουλου esos.gr έγραψε:«Επ΄ ουδενί δεν συμβαίνει, κι αν συμβαίνει αυτό θέλω να μου το αναφέρετε» είπε χαρακτηριστικά η κ. Διαμαντοπούλου απαντώντας σε σχόλιο μαθητή και σημείωσε: «Δεν μπορεί κανείς δάσκαλος να επιβάλλει σε παιδί να συμμετέχει σε προσευχή, είτε είναι μετανάστης, είτε είναι παιδί δηλ. που προέρχεται από άλλη χώρα και άλλη θρησκεία, είτε είναι και Έλληνας».
Ενδιαφέρουσα προτροπή θα έλεγα. Τι εννοεί να συμμετέχει; Να είναι εκεί την ώρα που γίνεται ή να κάνει σταυρό και να λέει; Γιατί έχω την εντύπωση πως οι περισσότεροι θα ενδιαφέρονται να μην είναι εκεί τη συγκεκριμένη ωρα!
Το κάπνισμα δεν θα πρέπει να επιτρέπεται σε δημόσιους χώρους του σχολείου, ούτε από μαθητές ούτε από εκπαιδευτικούς. Επειδή για το θέμα αυτό υπάρχουν διαφορετικές απόψεις μεγαλύτερων σε ηλικία μαθητών, που υποστηρίζουν ότι πρέπει να επιτρέπεται το κάπνισμα σε επιλεγμένους προαύλιους χώρους, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη των γονέων τους, χρειάζεται να προηγείται εκτεταμένη συζήτηση και δέσμευση όλων των μερών για την τήρηση των αποφάσεων που λαμβάνονται.
Να επιτρέψουμε και το αλκόολ και τα ναρκωτικά αν αυτά επιτρέπονται από γονείς; Η μηπως να εφαρμόσουμε τον νόμο που την πατάνε οι γονείς για πράξεις των παιδίων τους. "Σε άφησε ο γονέας; 1000 ευρο πρόστιμο κύριε που αφήνεις το παιδί σου να καπνίζει ενώ είναι παρανομό για κάτω των 18"
αυτά ανάμεσα σε άλλες πολλές σκέψεις...
(πιστευω θα έχει ενδιαφέρον αν παραμείνει σε πολιτισμένο επίπεδο)
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Κάθε τέτοια συνάντηση έχει, δυστυχώς, το ίδιο αποτέλεσμα...
βλέπουμε πως οι μαθητές είναι μαθητές... ως επί το πλείστον διαμαρτύρονται κι επαναστατούν, έχουν δεν έχουν λόγο... είναι της ηλικίας.
Οι καθηγητες είναι καθηγητες (και δυστυχώς όχι παιδαγωγοί)... οι 9 στους 10 είναι ακατάλληλοι να μπαίνουν σε αίθουσα...
Οι γονείς είναι οι γονείς... όλοι συμφωνούν πως ευθυνονται, αλλα κανείς δεν τους αποδιδει πραγματικα ευθυνες...
Κι η Διαμαντοπουλου είναι οπως καθε προκατοχος της... διοργανωνει τετοιους "διαλογους" με μόνο σκοπό το φαίνεσθαι...
βλέπουμε πως οι μαθητές είναι μαθητές... ως επί το πλείστον διαμαρτύρονται κι επαναστατούν, έχουν δεν έχουν λόγο... είναι της ηλικίας.
Οι καθηγητες είναι καθηγητες (και δυστυχώς όχι παιδαγωγοί)... οι 9 στους 10 είναι ακατάλληλοι να μπαίνουν σε αίθουσα...
Οι γονείς είναι οι γονείς... όλοι συμφωνούν πως ευθυνονται, αλλα κανείς δεν τους αποδιδει πραγματικα ευθυνες...
Κι η Διαμαντοπουλου είναι οπως καθε προκατοχος της... διοργανωνει τετοιους "διαλογους" με μόνο σκοπό το φαίνεσθαι...
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
σωστα, αποωεις και σκεψεις, απο πραξη τιποτα?
αυτα τα παιδια, εμεις, αυριο θα ειμαστε γονεις και, φυσικα θα μεταλαμπαδευσουμε στα παιδια μας ο, τι μαθαμε...το ο, τι, τελος παντων, μαθαμε...
εντυπωση μου κανει το γεγονος οτι η κυρια διαμαντοπουλου μιλαει για τα αυτονοητα...
αυτα τα παιδια, εμεις, αυριο θα ειμαστε γονεις και, φυσικα θα μεταλαμπαδευσουμε στα παιδια μας ο, τι μαθαμε...το ο, τι, τελος παντων, μαθαμε...
εντυπωση μου κανει το γεγονος οτι η κυρια διαμαντοπουλου μιλαει για τα αυτονοητα...
erion5- Πόσα πιάνει ρε το όχημα???
- Αριθμός μηνυμάτων : 3158
Ηλικία : 33
Τόπος : καστορια
Κάρμα : 244
Points : 8798
Registration date : 13/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Δύο είνα τα βασικά προβλήματα ( Έχουν αναφερθεί πολλά για το θέμα της παιδείας στο synomilo μέχρι τώρα και μακάρι να αναφερθούν κι άλλα τόσα...) το πρώτο είναι η απαξίωση που νιώθει ο μαθητής για το σχολείο, ίσως φταίει ο τρόπος που του το παρουσιάζουν πριν ακόμα πατήσει το πόδι του εκεί και η αντιμετώπιση που έχει από τους δασκάλους ( μη παιδαγωγούς )...
Η κυρία Διαναμτοπούλου καλά θα κάνει να ξεκινήσει από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που είναι για μένα το πρώτιστο ώστε να είναι εκείνοι που θα παροτρύνουν τα παιδια να βάψουν και να διακοσμήσουν την αίθουσα, βλέποντας το σαν μια συμμετοχή σε ομαδική δουλειά και όχι η ίδια τους μαθητές...
Αλλαγή νοοτροπίας θέλουμε και όχι κεφαλής...
Η κυρία Διαναμτοπούλου καλά θα κάνει να ξεκινήσει από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που είναι για μένα το πρώτιστο ώστε να είναι εκείνοι που θα παροτρύνουν τα παιδια να βάψουν και να διακοσμήσουν την αίθουσα, βλέποντας το σαν μια συμμετοχή σε ομαδική δουλειά και όχι η ίδια τους μαθητές...
Αλλαγή νοοτροπίας θέλουμε και όχι κεφαλής...
irida- Λογιστική των Χρωμάτων!!!
- Αριθμός μηνυμάτων : 842
Ηλικία : 33
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Κάρμα : 123
Points : 6602
Registration date : 26/12/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
irida έγραψε:να είναι εκείνοι που θα παροτρύνουν τα παιδια να βάψουν και να διακοσμήσουν την αίθουσα, βλέποντας το σαν μια συμμετοχή σε ομαδική δουλειά και όχι η ίδια τους μαθητές...
Να εξηγησω γιατι γελάω με τέτοια θέματα. Μια απο τις συνηθησμένες δραστηριοτητες (τουλαχιστον κάποτε) στα σχολεία ήταν, κάποια τμηματα, να εκδίδουν μια εφημεριδα. 5 6 σελιδες από μια ολοκληρη τάξη.
Πανω απο δυο τευχή ποτέ δε έφτασε η συντριπτικη πλειοψηφία, γιατί είτε κανείς δεν έδινε δεκάρα για το συγκεκριμένο, είτε γιατί όσοι ανελαβαν να γράψουν δεν έγραφαν (προτειμουσαν να κανουν φροντιστιρια να πανε για καφε η να διαβαζουν), είτε γιατί κανείς δεν έτρεχε να την εκδόσει. Γενικώς υπήρχε μια βαρεμάρα....
Το ίδιο φυσικά συνεβαίνε με όλες της επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες. Την πρώτη φορά ολοι θέλουν να βοηθησουν να συμμετεχουν, τη δευτερη έχουν πιο σημαντικα να ασχοληθουν!
Δεν το κατηγορώ απλα το επισημένω. Ημουν και γω μεσα σε αυτά οπώς όλοι μας... Αν κάποιος έτυχε σε αναλογες δραστηριότητες και αυτές κρατησαν όσο έπρεπε τυχερός ηταν. Φαντάζομαι πως όλοι θα έχετε αναλογες εμπειρίες!
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
τι μου θυμισες, τωρα...μια εφημεριδα, μια σχολικη εφημεριδα που ξεκινησε με κεφι και ορεξη και μετα το τριτο τευχος, την εγραφα μονη μου...
μετα το τεταρτο τευχος, τη διαβαζα και μονη μου...
μα πως να μη φτασουμε εκει οταν οι ιδιοι οι γονεις ελεγαν στα παιδια τους οτι ειναι χασιμο χρονου? απο μια μερια ειχαν ενα δικιο οταν αυτα τα παιδια επρεπε να διαβασουν για να μπορεσουν να εχουν πιο πολλα εφοδια για να συναγωνιστουν σε εξετασεις. και, φυσικα, αυτες οι εξετασεις, οι σκληρες και αδικες ηταν και ειναι ο τροπος αξιολογησης...
μετα το τεταρτο τευχος, τη διαβαζα και μονη μου...
μα πως να μη φτασουμε εκει οταν οι ιδιοι οι γονεις ελεγαν στα παιδια τους οτι ειναι χασιμο χρονου? απο μια μερια ειχαν ενα δικιο οταν αυτα τα παιδια επρεπε να διαβασουν για να μπορεσουν να εχουν πιο πολλα εφοδια για να συναγωνιστουν σε εξετασεις. και, φυσικα, αυτες οι εξετασεις, οι σκληρες και αδικες ηταν και ειναι ο τροπος αξιολογησης...
pandora- Κοινωνικός Ανταποκριτής (κοινώς... κουτσομπόλα)
- Αριθμός μηνυμάτων : 3029
Ηλικία : 35
Τόπος : αγρινιο
Κάρμα : 231
Points : 8716
Registration date : 10/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
pandora έγραψε:τι μου θυμισες, τωρα...μια εφημεριδα, μια σχολικη εφημεριδα που ξεκινησε με κεφι και ορεξη και μετα το τριτο τευχος, την εγραφα μονη μου...
μετα το τεταρτο τευχος, τη διαβαζα και μονη μου...
μα πως να μη φτασουμε εκει οταν οι ιδιοι οι γονεις ελεγαν στα παιδια τους οτι ειναι χασιμο χρονου? απο μια μερια ειχαν ενα δικιο οταν αυτα τα παιδια επρεπε να διαβασουν για να μπορεσουν να εχουν πιο πολλα εφοδια για να συναγωνιστουν σε εξετασεις. και, φυσικα, αυτες οι εξετασεις, οι σκληρες και αδικες ηταν και ειναι ο τροπος αξιολογησης...
μεγάλο θέμα οι εξετάσεις.. :/ σκληρες άδικες αλλά να σου πω, αναμενομενο. Εφ όσον όλοι διαγωνιζονται από τον ίδιο φορέα. Οσο πιο ευκολες είναι τόσο πιο πολλες ισοβαθμίες. Φαντάζεσαι να έχουν 2000 ατομα ιδια μόρια για μια σχολή όλοι; Αν ήταν ευκολες και δικαίες, έτσι θα ήταν. αντε μετά να χωρέσει όλους αυτους σεμια χρόνια μια σχολη!
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Φαντάζεσαι, όμως, να μην είναι η "μέρα" σου, να έχεις κάποιο πρόβλημα, να έχεις πυρετό τη μέρα που για σένα έχει οριστεί σαν καθοριστική για τη ζωή σου? Ναι, εξετάσεις αλλά όχι αδυσώπητες, όχι της μιας ευκαιρίας...
thalassa- Αριθμός μηνυμάτων : 547
Ηλικία : 36
Τόπος : θεσσαλονίκη...
Κάρμα : 62
Points : 6422
Registration date : 05/12/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
thalassa έγραψε:Φαντάζεσαι, όμως, να μην είναι η "μέρα" σου, να έχεις κάποιο πρόβλημα, να έχεις πυρετό τη μέρα που για σένα έχει οριστεί σαν καθοριστική για τη ζωή σου? Ναι, εξετάσεις αλλά όχι αδυσώπητες, όχι της μιας ευκαιρίας...
Για κάτι τέτοιους λόγους, πχ σε αγγλία το έχουν με διάφορες ημερομηνίες και αιτήσεις σε κάθε πανεπιστήμιο χωριστά! Τωρα πόσο αξιοκρατικό είναι δεν ξέρω, αλλά νομίζω πως είναι σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι θα ήταν Ελλάδα! Μη ξαχνάμε ότι η κουτοπονηριά μας, μας δέρνει διαρκώς και ασταμάτητα.
Από την άλλη, "εχει οριστει σαν... ", η αλήθεια είναι πως δεν είναι διόλου καθοριστική για τη ζωή σου. Μαλιστα συνεχίζει και λέει πως το πανεπιστήμιο, όποιας βαθμίδας, στη πραγματικότητα είναι θέμα γνώσης που ο καθένας θέλει προσωπικά να αποκτήσει και όχι μέσο εργασίας ή επαγγελματικής αποκατάστασης.
Οπότε το μόνο καθορίστικό είναι αν θα ξεκινήσεις φέτος να μαθαίνεις για τα 3P η κάποιον άλλο χρόνο.
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Το καθοριστικό από την άποψη τυπικών ή και, σε ορισμένες σχολές, ουσιαστικών γνώσεων και της απόκτησης ενός πτυχίου που βοηθάει στην επαγγελματική αποκατάσταση...
Κατά τα άλλα, η γνώση δεν είναι θέμα, δεν έχει όρια, η μόρφωση δεν είναι συνυφασμενη με μια εισαγωγή σε κάποιο πανεπιστήμιο...
Κατά τα άλλα, η γνώση δεν είναι θέμα, δεν έχει όρια, η μόρφωση δεν είναι συνυφασμενη με μια εισαγωγή σε κάποιο πανεπιστήμιο...
thalassa- Αριθμός μηνυμάτων : 547
Ηλικία : 36
Τόπος : θεσσαλονίκη...
Κάρμα : 62
Points : 6422
Registration date : 05/12/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
thalassa έγραψε:Το καθοριστικό από την άποψη τυπικών ή και, σε ορισμένες σχολές, ουσιαστικών γνώσεων και της απόκτησης ενός πτυχίου που βοηθάει στην επαγγελματική αποκατάσταση...
την συγκεκριμενη αποκατάσταση που θέλει κάποιος. Όχι όμως γενικά. Αν θες οπωσδηποτε να γίνεις γιατρός πρέπει να πας πανεπιστίμιο. Αν θες να αποκατασταθείς επαγγελματικα γενικότερα μπορέις να γίνεις πας και οικοδομη λογου χαρην.
Κατά τα άλλα, η γνώση δεν είναι θέμα, δεν έχει όρια, η μόρφωση δεν είναι συνυφασμενη με μια εισαγωγή σε κάποιο πανεπιστήμιο...
Και δεν είναι και είναι. Καλώς ή κακώς δεν υπάρχουν τα πάντα σε ολα τα βιβλία.
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
αποψεις μαθητων...
ποιων ομως? που πηγε η κυρια διαμαντοπουλου?
στο χωριο που ξαπναει ο μαθητης
απ τα αγρια χαραματα για να φτασει
μετα απο δυο ωρες στο σχολειο του?
η στο παραδιπλα απο το υπουργειο?
δεν νομιζω να εχεις τις ιδιες ανησυχιες....
ποιων ομως? που πηγε η κυρια διαμαντοπουλου?
στο χωριο που ξαπναει ο μαθητης
απ τα αγρια χαραματα για να φτασει
μετα απο δυο ωρες στο σχολειο του?
η στο παραδιπλα απο το υπουργειο?
δεν νομιζω να εχεις τις ιδιες ανησυχιες....
wind- Ο Υδραυλικός μας
- Αριθμός μηνυμάτων : 2797
Ηλικία : 35
Τόπος : αθηνα
Κάρμα : 244
Points : 8673
Registration date : 18/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
α ναι, παραδιπλα... ας παει και στην αλεξανδρουπολη, στην καστορια, στην πρεβεζα και να δουμε τι ακριβως θα της πουν εκει...
και δεν εννοω μεσα στις πολεις...
και δεν εννοω μεσα στις πολεις...
erion5- Πόσα πιάνει ρε το όχημα???
- Αριθμός μηνυμάτων : 3158
Ηλικία : 33
Τόπος : καστορια
Κάρμα : 244
Points : 8798
Registration date : 13/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
erion5 έγραψε:α ναι, παραδιπλα... ας παει και στην αλεξανδρουπολη, στην καστορια, στην πρεβεζα και να δουμε τι ακριβως θα της πουν εκει...
και δεν εννοω μεσα στις πολεις...
εχω την εντυπωση οτι τους ενδιαφέρει πραγματικα πιο πολυ τα 5εκ της αθηνας και το 1 της θεσαλονικης...
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Μπα, ιδέα σου! Ανέκαθεν τους ενδιέφερε όλη η Ελλάδα και έδειχναν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον ώστε να καταφέρουν ( αναγκάσουν ) τους μαθητές των "επαρχιών" να προκόβουν σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Τώρα το τί λέει η υπουργός, είναι άλλο θέμα και άλλο.....θέαμα.
Τώρα το τί λέει η υπουργός, είναι άλλο θέμα και άλλο.....θέαμα.
rokas- Δάσκαλε που δίδασκες...
- Αριθμός μηνυμάτων : 695
Ηλικία : 37
Τόπος : Λαρισα
Κάρμα : 89
Points : 6535
Registration date : 24/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
rokas έγραψε:Μπα, ιδέα σου! Ανέκαθεν τους ενδιέφερε όλη η Ελλάδα και έδειχναν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον ώστε να καταφέρουν ( αναγκάσουν ) τους μαθητές των "επαρχιών" να προκόβουν σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Τώρα το τί λέει η υπουργός, είναι άλλο θέμα και άλλο.....θέαμα.
σιγά μην είναι και υπέρ της αποκέντρωσης
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
αμαν? δεν ειναι? παλι λαθος καταλαβα?
pandora- Κοινωνικός Ανταποκριτής (κοινώς... κουτσομπόλα)
- Αριθμός μηνυμάτων : 3029
Ηλικία : 35
Τόπος : αγρινιο
Κάρμα : 231
Points : 8716
Registration date : 10/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
pandora έγραψε:αμαν? δεν ειναι? παλι λαθος καταλαβα?
οι κυβερνησεις...; Ποτέ δεν ήταν. Σχέδιο Αθήνα των 8.000.000
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
υπαρχουν τροποι να γινει ενα μαθημα απο βαρετο, επιθυμητο. θεμα που αφηνεται στη φαντασια και την καλη διαθεση του εκπαιδευτικου. αλλα τι να σου κανει κι αυτος που δεσμευεται απο ενα αυστηρο προγραμμα, απο μια υλη που ελεγχει την καθε του λεξη κι αν κανει πως ξεστρατιζει πεταγεται ο "διαβασμενος" μαοθητης και του φωναζει οτι αυτο ειναι εκτος υλης...
θεματα πρωτοβουλιας, που κοντα στο ξερο καινε και το χλωρο...
θεματα πρωτοβουλιας, που κοντα στο ξερο καινε και το χλωρο...
petra_- ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ
- Αριθμός μηνυμάτων : 1851
Ηλικία : 36
Τόπος : νταμαρι...
Κάρμα : 562
Points : 7779
Registration date : 02/10/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Μας μαθαίνουν ότι πρέπει να μας ενδιαφέρει να παίρνουμε καλούς βαθμούς, ενώ εμείς θέλουμε να αποκτήσουμε αγάπη για τη γνώση
Πώς να αποκτηθεί αγάπη για τη γνώση με τα κακογραμμένα βιβλία? Με τον εκπαιδευτικό που κοιτάει το ρολόι για να ξέρει σε πόση ώρα σχολάει και που ο ίδιος εκπαιδεύτηκε από το ίδιο σύστημα και ξέρει πόσο μετράει ο βαθμός?
Πόσες οι περιπτώσεις μαθητών που κρύβουν βαθμούς από τους γονείς γιατί έχουν εντολή να είναι άριστοι? Χάσαμε την μπαλα, μου φαίνεται κα δύσκολα θα την ξαναβρούμε. Μας έχουν γεμίσει με άγχος και με ενοχές ενώ θα μπορούσαμε να μάθουμε πιο πολλά, πιο ουσιαστικά σε πιο λίγο χρόνο...
kiaskia- Η Αμείλικτη
- Αριθμός μηνυμάτων : 1012
Ηλικία : 29
Τόπος : Δίπλα απ το φαρμακείο...
Κάρμα : 72
Points : 6711
Registration date : 09/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Ένα βασικό ερώτημα είναι
Εκτός από την πολιτεία, οι μαθητές τι κάνουν επί των θεμάτων;
Και δεν αναφέρομαι στην κατάληψη. Η οποία έχει χάσει το πραγματικό της νόημα ποιά, εφ όσον όλοι το βλέπουν ως "πάλι μάθημα θέλουν να χάσουν".
Πρόχειρο παράδειγμα: Δεν έχω δεί μαθητές να κάνουν απόχη από κάποιον καθηγητή συγκεκριμένα μόνο και μόνο επειδή δεν έιναι καλό το μάθημά του.
Οταν, βέβαια, μιλάω για αποχή
δεν εννοώ 2 3 άτομα,
δεν εννοώ κοπάνα για καφέ,
δεν εννοώ παιχνίδια στο προαύλιο.
Μιλάω για διαρκή διαμαρτυρία της συντριπτικής πλειοψηφείας μαθητώ για κακό τρόπο διδασκαλίας συγκεκριμένων καθηγητών.
Αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα με τον κύριο Τζιτζιφίογκο διότι δεν κάνει καλό μάθημα και βαριέται.
Αρνούμαστε να διδαχθούμε Φυσική γιατί το βιβλίο είναι χάλι. Να βρεί τρόπο ο καθηγητής να το διδάξει καλά.
Δυστυχώς τέτοιες πράξεις όμως από τους μαθητές, αν όχι ποτέ, σπανίως βλέπουμε. Για πολλούς και διάφορους λόγους. Ο πιο σημαντικός όμως είναι γιατί δε προλαβαίνουν κάν να το σκεφτούν.
Εκτός από την πολιτεία, οι μαθητές τι κάνουν επί των θεμάτων;
Και δεν αναφέρομαι στην κατάληψη. Η οποία έχει χάσει το πραγματικό της νόημα ποιά, εφ όσον όλοι το βλέπουν ως "πάλι μάθημα θέλουν να χάσουν".
Πρόχειρο παράδειγμα: Δεν έχω δεί μαθητές να κάνουν απόχη από κάποιον καθηγητή συγκεκριμένα μόνο και μόνο επειδή δεν έιναι καλό το μάθημά του.
Οταν, βέβαια, μιλάω για αποχή
δεν εννοώ 2 3 άτομα,
δεν εννοώ κοπάνα για καφέ,
δεν εννοώ παιχνίδια στο προαύλιο.
Μιλάω για διαρκή διαμαρτυρία της συντριπτικής πλειοψηφείας μαθητώ για κακό τρόπο διδασκαλίας συγκεκριμένων καθηγητών.
Αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα με τον κύριο Τζιτζιφίογκο διότι δεν κάνει καλό μάθημα και βαριέται.
Αρνούμαστε να διδαχθούμε Φυσική γιατί το βιβλίο είναι χάλι. Να βρεί τρόπο ο καθηγητής να το διδάξει καλά.
Δυστυχώς τέτοιες πράξεις όμως από τους μαθητές, αν όχι ποτέ, σπανίως βλέπουμε. Για πολλούς και διάφορους λόγους. Ο πιο σημαντικός όμως είναι γιατί δε προλαβαίνουν κάν να το σκεφτούν.
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις. Στην τρίτη γυμνασίου, πέρυσι, κάναμε αποχή από το μάθημα συγκεκριμένου καθηγητή, όλοι στην αυλή και κανένας για καφέ γιατί φερόταν άσχημα. Αποτέλεσμα? Όποιος ξέρει το σωστό τρόπο διαμαρτυρίας μπορεί να πετύχει πολλά. Με τον σύλλογο γονέων μαζί μας και τις κατάλληλες κινήσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο "καθηγητής" έφυγε σε δέκα μέρες...
kiaskia- Η Αμείλικτη
- Αριθμός μηνυμάτων : 1012
Ηλικία : 29
Τόπος : Δίπλα απ το φαρμακείο...
Κάρμα : 72
Points : 6711
Registration date : 09/11/2008
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
kiaskia έγραψε:Υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις. Στην τρίτη γυμνασίου, πέρυσι, κάναμε αποχή από το μάθημα συγκεκριμένου καθηγητή, όλοι στην αυλή και κανένας για καφέ γιατί φερόταν άσχημα. Αποτέλεσμα? Όποιος ξέρει το σωστό τρόπο διαμαρτυρίας μπορεί να πετύχει πολλά. Με τον σύλλογο γονέων μαζί μας και τις κατάλληλες κινήσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο "καθηγητής" έφυγε σε δέκα μέρες...
Πολυ πιο αποδοτικό λοιπόν Αρκεί να μη γίνει καραμέλα και χάσει και αυτό την αξία του...
καλά έφυγε και πήγε αλλού βέβαια! Αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει πως επιτευχθικε μια συνέτιση του συστήματος από εσας!
Απ: Απόψεις παιδείας... και σκέψεις...
Ναι, πήγε αλλού και, όπως μάθαμε, σε γυμνάσιο της Πολίχνης αλλά θα το σκεφτεί πολύ να επαναλάβει αυτή τη συμπεριφορά που έδειξε σε μας...
kiaskia- Η Αμείλικτη
- Αριθμός μηνυμάτων : 1012
Ηλικία : 29
Τόπος : Δίπλα απ το φαρμακείο...
Κάρμα : 72
Points : 6711
Registration date : 09/11/2008
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης